felplacerad som aldrig förr

Innan jag börjar skriva om det jag tänkte skriva från början så måste jag bara visa er det här:

Kommentar på bloggen

"Du är ju fullkompligt dum i huvudet och måste haft en väldigt taskig uppväxt. Du har så mycket aggressioner i dig så du borde gå i terapi. Men, men det är väl inte så konstigt, du umgås ju bara med jon och din familj verkar störda."

Jag antar att ironi inte är lika självklart för vissa som det är för andra. Undra vem det är som har haft en taskig uppväxt? ;P
Men jag tackar och bockar, har jag lyckats gjort i alla fall en person upprörd har jag nått mitt mål!
Och vem är jon?

Så vad gör en manipulativ bitch utan liv en lördagkväll som denna? Jo, hon har ont i halsen och lyssnar på gamla ramones-dängor, sjunger så det skvalar och dricker äcklig pepsi. Men det kunde ha varit värre. Det är det som är så bra, saker och ting kan alltid va värre. Låt säga att du blir rånad, sluta skvätt tårar för det, du kunde ju alltid bivit rånad två gånger!

Men för att skänka någon form av förståelse i dagens rubrik så kan jag ju berätta om hela min eftermiddag/kväll. Felplacerad är ett snällt sätt att uttrycka det, jag var som en råskinns punkare på Stureplan, fel! Efter en väl utförd eldshow på en 30-årsfest så blev vi inbjudna på lite käk i den fina vita villan. Det var som att se en potentiell version av sig själv om 15 år. Jag fick ångest och ville därifrån, jag såg allt jag inte ville se. Människor i medelåldern som lever det liv jag inte vill leva. Barn, villa, volvo. Och det värsta är att jag vet att jag troligtvis kommer hamna där ändå, dock så kommer min volvo vara rosa och luddig med nitar på. Mitt hus kommer vara målat i rengbågens färger bara för att reta upp dom homofobiska grannarna, och mina barn kommer vara fashionistas vid 2 års ålder! BARA FÖR ATT!! HA!

Och vet ni vad? Mina armar luktar brända popcorn!!


// Baby Burn


Kommentarer
Postat av: Anonym

jon = små dumma tomtar. Så nu vet du det, ett ord till i din ordlista!

2009-02-02 @ 08:34:24
Postat av: Gud

Haha, helt underbart! Någon som faktiskt bryr sig om att hata min blogg =D

2009-02-09 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0