wear a helmet and run for your life

Pms...
Ja, det är precis vad min dag har bestått av, inte från min sida men från de flesta människor runt omkring mig.
Och vad vet vi om kvinnor med pms? Dom hatar allt och alla, dvs världen! (Notera att jag främst använder pms som ett uttryck för väldigt arga och irriterande individer).
Vad gör man då när man stöter på en människa med pms? Här följer några enkla tips för att försäkra dig om din överlevnad:
* Bär rustning av något slag, skarpa föremål kan komma flygande när du minst anar det
* Kom inte med några förslag, argument... eller fåll bara tyst för att vara på den säkra sidan.
* Om du faktiskt satsar på att få leva ett lagom långt liv, försök inte trösta personen som i fråga har pms. 
* Om du är kille, bär susp!!!
* Om du är tjej,  sätt upp håret i en knut alternativt bär hjälm för att undvika håravfall.
* Fly så fort du kan!!

Detta fenomen är något du bör undvika i allra högsta grad, det spelar ingen roll hur mycket du måste toffla dig, undvik, undvik, undvik!
PMS får andra världskriget att verka som en lördagskväll i Rinkeby. I´m just telling you, be aware!

Men, mina käre vänner, jag överlevde. Så jag reser åter flaggan och släcker lampan, fienden har retirerat! 


Och fick nu svar från min arge kommentator, Jon betyder tydligen "dumma små tomtar". Någon som har tittat lite för mycket på Emil i lönneberga?  Mycket intressant ordval må jag säga!


// Krigshjälten från ghettot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0