gymmet är värre än en ungdomsgård

Som ni säkert förstår på dagsn rubrik så var jag idag på gymmet. En intressant upplevelse som alltid, i alla fall om man inte har något bättre för sig än att studera människors beteenden =P

Men något som verkligen stör mig när jag är på gymmet är alla jävla spännisar som tror att dom vet allt. Dom trallar runt där mellan maskinerna, kollar sig förstrött runt för att försäkra sig om att åtminstånde någon tittar på dom.
Sen väljer dom ut en random maskin, ställer in den på det tyngta läget och sätter igång. Dom har ingen som helst aning om hur man gör, men dom kör ju på tyngsta, det räcker tydligen.
Dom drar tyngderna så snabbt upp och ner att det är ett under att maskinen inte faller igenom golvet!
Och så gör dom en sådär 2-3 repetioner, och sen går dom vidare till nästa. Men man får inte glömma att glassa runt emellan maskinerna innan man väljer ut en. Detta är ytterst viktigt i livet som spännis. Var säker på att alla sett dig minst en gång, gå sedan runt och spänn musklerna som inte finns och hoppas att någon hopplös liten patetisk själ ska falla för det.

Jag kanske borde börja bära ögonbindel på gymmet, det vore något!



// Live from Friskis & Svettis!!

Kommentarer
Postat av: Krull

bleh, då gör jag rätt ju! :D

2009-02-16 @ 17:39:51
Postat av: Jo

Det är ju för att alla är så dopade att de inte behöver träna, det ska ju bara se ut som att de gör det :C

2009-04-03 @ 07:07:07
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0