studenten, studenten, studenten

Ja, det är i princip vad denna vecka handlat om. Har varit på möten om både skiva och flak, ett jävla jobb det där. Och det blir inte lättare av att man har en klass där någras mentala nivå är lika låg som en 3-årings. Man försöker göra så att alla blir nöjda, men face it, alla kommer inte bli nöjda. Men man tycker i alla fall att dom kan sluta bete sig som barn. Och lite uppskattning skulle inte sitta helt fel, har trots allt stressat sönder mig den här veckan för att ni ska få en jävla studenskiva, varsigod!
Men som det ser ut nu så blir det på Huset den 30-e april, kan inte säga att jag är så nöjd över det, hade hoppats på Blue Moon Bar.

Aja, imorn drar jag till Orsa, ska bli skönt att slippa Stockholm ett tag ^^( Trodde aldrig jag skulle säga det)


Over and Out
Straight from Headquarters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0