Så spicar du upp ditt sexliv.... the Solo-way!

Ja, suck. Blir man inte något deprimerad när man slår upp tidningen man just köpt och vad är det första man ser?
Ett 4 sidor långt reportage&tips om hur du spicar upp ditt sexliv.

"26 sexiga lekar" - Här följer några av de mest komiska förslagen.

Nr 4. "Sensuell läsning" - Oooh jaa, det är ju precis det man vill ha, läsa om andra när dom har sex! That makes it more fun!?
Kan ni inte ha sex själva kanske ni ska överväga en Miss Rosie att förvara i byrålådan. Nej, sämre förslag har jag nog inte hört på länge, erotiska noveller ska man om något läsa i sin ensamhet. Och det skulle krävas några månaders celibat innan jag skulle överväga det, och dessutom, som bot mot ensamhet uppfann man den rosa gummistaven, finns nu även i resestorlek!

Nr 23: "Bakifrån" - Supriiiiiiiise buttsex! , nej men allvarligt, för den ställningen har man ju aaaaldrig testa förut. Kan dom inte komma med några vettiga förslag, eller varför inte göra ett helt avsnitt om kamasutra när dom ändå är igång och känner sig vågade!

Nr 25. "Uniformerad" - *Oh yeah baby, vill du se min batong?*, är hemskt ledsen om jag förolämpar någons fetisch, men jag förstår mig verkligen inte på det. Hur sexig är en polis egentligen? Visst, om man kollar på CSI kanske, men sveriges poliser är inte mycket att ropa hej för^^ För guds skull människor, var spontana, och lyssna inte på Solos sexrådgivning, kan medföra ett mycket tråkigt och pinsamt sexliv.


Om dom nu vill spica upp människors sexliv, kan dom väl åtminstånde komma med några nya förslag som dom aldrig skrivit om förut. Varför inte göra ett helt reportage om vilka knutar som funkar bäst att binda fast någon med, eller vilka piskor som är bäst att använda? När ni ändå ska vara så vågade, dra på lite extra, tro mig, det kommer garanterat att spica upp sexlivet, kan dock inte lova till det bättre ;P


Over and Out
Straight from Headquarters!






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0