come and join the dark side, we have cookies!

Så, back again ^^ idag är en sådan dag som helt klart kräver ett blogginlägg, alltså en sådan dag där hissen helt enkelt inte åkte hela vägen upp. Hela dagen har varit seg, jag har varit ofantligt trött, träningsvärken håller i sig och rumpan plågas varje gång jag är tvungen att springa upp och ner för jensens trappor. Hade ingen lunch så fick slänga i mig maten såpass snabbt att jag fick ont i magen, missade en halvtimme av Ledarskapen, fick stå utanför dörren i ytterliggare tio innan jag fick komma in för en halvtimmes lektion.

Dagens i-landsproblem är dock mina kläder. Ni vet dom där dagarna så allting går lite småfel, man är sur på det mesta och till råga på allt så kommer man hem, kliver in genom dörren, tittar sig själv i spegeln och tänker "Vad i helvete gick snett idag?". Man kan inte ens förstå hur man kan vara så trött att man drog på sig paltorna man nu har stationerade på kroppen. Detta var min situation idag. Ibland tror jag att jag håller på att bli färgblind, börjar åtminstånde bli orolig. Vad jag hade på mig tänker jag inte annonsera ut, vill inte chocka någon. Men en sak vet jag iaf, jag gör aldrig om det misstaget.

Well, peace.



Over and Out
Straight from Headquarters!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte att du var fin!

2008-09-16 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0