Lets play it!

Trött, trött trött.... =D But still happyyyy!
Rave i går, vid flatenbadet närmare bestämt^^ Lyckades dra med Alex den här gången också, snyggalex enligt kalle ;P
Ska väl inte säga att det var det bästa rave jag varit på, men jag är rätt nöjd ändå. Det kunde varit bättre bas och det var nån Dj som var riktigt dålig men annars var det schysst. Chillen var underbar, och nudlarna var en bra ide!

Men jag tycker dom borde börja komma på nya ställen att vara på, just flaten börjar bli något uttjatat ^^ Längtar tills technostate drar igång, äntligen får man vara inomhus och slippa frysa.
Vi tog iaf första bussen hem (05.15) och sen var det frukost när vi anlände till casa del petra, och sen soova^^

Resten av dagen har gått åt till att chilla, dricka kaffe och sola på hissfabriken, vi drog upp ett täcke och låg och myste där, älskar det stället! Sen var det såklart gossip girl, vem kan inte älska den serien? Orgasm på den!

Neej, detta vart ett tråkigt inlägg, har brist på cynism och ironi, är troligen för trött... nu ska jag lägga mig i min varma säng och kolla på tv, deppa över att det är skola imorn och eventuellt ta en kopp te ^^




Soo long =)



Over and Out
Straight from Headquarters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0