back in school

Så, nu har skolan dragit igång igen. Klassrummen vädras ut från sommarluft och whiteboardtavlorna fylls åter igen med saker vi ska lära oss. Saker någon bestämt är nödvändiga att kunna. Snart kommer skrapet från blyertspennor och knapprande från tangentbord ta över ljudet av fågelkvitter och den svaga havsbrisen. Bort från stranden, glasskiosken, badenbaden-stolarna och rätt in i dom sterila klassrummen. Något deprimerande om jag får säga det själv. Men det är bara bita ihop, och stå ut, för om ca 9 månader tar jag studenter och sen är jag fri att göra vad jag vill.

Men det är ett tag kvar tills dess, mitt närmaste mål är min 18-årsdag, den närmar sig mer och mer, om 79 dagar, då jävlar är det fest! Det mesta jag egentligen längtar till är bara att kunna säga att jag är 18, vet inte varför men det känns skönt.

Men nu över till något helt annat, fick idag reda på att våran mystiske kypare inte alls hette Antonio, utan Nisse.
Vi som fantiserat ihop någon exotiskt person, gärna lite bad guy utåt men nallebjörn på insidan. Så kan det gå när inte haspen är på!

Och till en bekännelse, jag har åter igen återupptagit mitt konto på nattstad, ger det en chans till eftersom jag börjar tröttna på de vanliga communitys jag håller till på. Vad vore världen utan communitys, egentligen skulle man aldrig behöva gå ut, allt som behövs är en dator och internetuppkoppling, en kamera för egobilder och ett redigeringsprogram. There you go, ett liv levererat!

Imorn börjar man tidigt, har nog inte gått upp så tidigt på två månader minst och är inte trött än, det blir mumiens återkomst imorn, be aware! Nu ska jag fortsätta dricka mitt alldeles för söta te och vänta på att Sex and the city ska börja, min dagliga dos har än inte fyllts.




Over and Out
Straight from headquarters!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Sista året på gymnasiet går galet fort! Snart är det studentdags ;)

2008-08-22 @ 19:15:50
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0